Saturday, May 21, 2011

♡婚讯♡



很多事情真的注定的.
我明白♡
就好像我突然看了fb video.
just a feeling wanna watch.
i thought is others ppl inside.
finally i m shock when i realize.
she is the main character.
小学加中学朋友.
她男友向他求婚.

突然一种感觉.
哇,很早也不算.
not to be so surprise!
what a century now?haha.
of course i knw tat.
祝福他们百年好合.要幸福!


每个人都有自己的选择.
最重要的决定.
开心,甘心,死心踏地就是了.
因为幸福没有捷径,只有经营!
(突然想起: 你是我最重要的决定)

毕竟22,
是展开另一个世界的时候.
才刚开始对我而言,太快了.
although i have wedding dream.
all my past assignments which related to wedding.
like my wedding exchibition booth.my wedding facade shop.
yea,i love wedding song too.
wow,tats a power for me.haha
i love the wedding moments so much.
so lovely,touching,romantic,sweet,memorable.
still remember i worked in a wedding dinner before.
tats feeling is so strong n touching my heart.
i still can remember all the situations there.
and i wish to be a wedding planner too.
haha.
bring happiness to everyone esp the lovely one.
if they happy,i will feel happy too.
oh no,i cant stop my imagine!
*please*

anyways,
i need a perfect plan for it.
毕竟我还没享受够恋爱的滋味.
很正常的.
maybe will get surprise soon?
hehe,
such a secret yet.
who know?

再不久就会听到某某他跟某某她了?
人生都是个循环赛.
有情人终成眷属,没情人数不胜数;
痴情人风雨无阻,薄情人如狼似虎;
豪情人以我为主,寡情人自甘清苦;
多情人疲于应付,真情人非你莫属!
哈哈.
总之,大家都要过得开心.幸福.


当我在发觉就是爱世界变了 
当你在传达你爱我手牵着我 
当我正想你就是爱天空晴了 
当我抬起头你在眼前了
怎么办梦里想你装傻 
怎么办知道我要什么 
my god 如果爱上微风 
和你一起吹过连空 气味道都变成甜的
(突然的心情)
突然想起这首歌.
突然那么想起你来了.
原来一切的答案:
就是爱.
wow,enough for tat!haha
conclusion:
一种感觉自己老了.
时间过的真快.
我什么都还没有.
那种自怜自哀的感觉很可笑.

放心吧.顺其自然.

因为我知道我不能分心.
i will enjoy my life with make days count.^^



22.05.11 11.45 am

2 comments:

  1. 該你的他終究會來,這個世界上很多事情無法強求,
    包括愛情。
    讓我們一起等待幸福,那種感覺也蠻妙的。❤ :)

    ReplyDelete
  2. 是啊,现在心情好多了.
    说出来,发泄了,就好了!
    tis is my style.
    但心情不知觉受了影响.
    人啊,还是那么矛盾!
    哈哈,放心,我们都要耐心等待最爱的他!
    因为他会让我们成为世上最幸福的女人.加油.^^

    ReplyDelete