Friday, October 14, 2011

THANK YOU

thank you for your call
thank you for your reply
thank you for your everything


u are so funny
u are so surprise
u are full of hilarious


你很可笑你知道吗?
一场笑话,一场游戏,一场梦.
一个电话,一个答案.


或许发生的所有事情都是为了丰富自己的人生.
是的,我值得经历所有.
我的人生真的很多姿多彩.
来吧,再多我都会让自己通过这个考验.
我的人生因为有了那么多可笑的故事才没有白活.




一个人独自的傻笑,
一个人独自的坚强.
如果这一秒: 我离开了世界,想必没人发现到吧?
外面的世界,外面的世人.你们还记得我吗?


哈哈,哈哈...


那种委屈没人能懂.
哭着笑最痛,你知道吗?
有感觉说不出很痛你知道吗?



dear,my feeling is down.
seriously,not in a good way.haha

GOOD NEWS


after a call


BAD NEWS


so call life?
wat a wonderful life?haha
the boss call me just now.
thn cancel my job.i suppose start on the comin mon!


r u kidding me?r u FUCKING KIDDING me?
the best joke i ever had before.so funny!
i jus wanna share my feelings.do anybody know my feeling?
yea,so call frustrated.
i jus feel like we are nobody in tis life.hahaha,so funny!
already down mood still wanna pretend tat i am fine!
yea,i am fine enough to be fine at all.


就一个电话,就把我的梦打碎了.
原本的心情,什么都没有了.
工作没了,钱飞走了.
心情难过着.
所有画面都消失了.
一个人面对着自己默读伤悲.



什么感觉都没有了.
什么人都不想见.
什么话都不想说.
就让自闭围绕着.


stay calm.
be ready for every minutes.
jus like wat u had told me: sun=sunset+sunrise/day=night+morning.


THANK YOU FOR KNOWING YOU.
14.10.11 9.50pm

No comments:

Post a Comment