Sunday, October 2, 2011

K songs

i sang so many songs to u.
all from my heart,but then can u get it?

只有心里才知道,自己要的是什么?
只有脑里才清楚,自己想的是什么?
只有自己最清楚就算假装也欺骗不了自己的心.
假装躲好我只想要再拥有一秒.


小脾氣 耍點小脾氣
愛你 所以 訓練 你的反應
喔我的 小脾氣 因為喜歡你
這個榮幸 我只給你而已
跟我一起 製造愛的樂趣

我爱你 就是你
给我幸福的氧气
快乐不会过期
每天制造 活力的抗体

Come to me 就是你
为我做一个 专属的表情

我要我的快乐,
幸福快乐的为我而来.
我要变成童话里,你爱的那个天使.
长开双手变成翅膀守护你,
你要相信我们一定会像童话故事里.
幸福和快乐是结局,一起写我们的结局.

wherever u go,whatever u do...i will be
RIGHT HERE WAITING.

梦中人.
a must sing song while i having my K times.
小手拉大手,说你一样的爱着我...遗失的美好...and those nice lovely sweet songs!
the ways i present myself,sure i wanna get the same from u.practise make perfect!

No comments:

Post a Comment