Friday, October 28, 2011

nice to meet U



一个人独自的空间.
一个人尽情地放空.
一个人独自的享受.


放开自己的头脑.
想哭就哭,想笑就笑.
想当个傻瓜却继续扮演疯子.


一个个出现的人物代表着什么?
看到你看到自己,看到自己却看到你.
最后看到自己就是自己,看到你却还是你.

tats a mirror between u and me.
so fun to meet them,some look familiar like my frenz.
tats feeling so good.some might not close enough yet.
but so glad to meet u all,thanks god u come to my world.
tats amazing,world just so small u gonna believe.LOL!



以前的我,总在想以后的日子会是如何呢?
把自己固定在一个circle里头,跑不出去.
以为这辈子就会跟他们永远不再分开了.
当我们同在一起真快乐无比.



所以除了珍惜还要珍惜.
当我们还属于彼此的时候.
一直以来我都很珍惜彼此之间的回忆.


cherish keep on the way...

give an excellent pose,
welcome my dear lovely friends into my life:)


刘同学.黄同学.蔡同学.丁同学.颜同学
江同学.陈同学.仇同学.张同学.丘同学
卢同学.林同学.吴同学.马同学.bryan
王同学.潘同学.洪同学.庄同学.ryan
邓同学.谢同学.欧同学.杨同学.ian
郑同学.何同学.李同学...还有余同学*等很多人!

to be continue...too many!!hehe
just write some special surname.


感谢天,感谢地.
让你我相遇.
真的大开眼界.
余原来还不算很差.


i face everything come to me.
some i keep hide.some i might not.
anyway,magic power will come over me.
i found myself when i have the story on u.



ur story is meaningful to me.
u teach me tis and tat.
i learn to take over control.


这些日子,我看得很清楚.
越病越糊涂.......才怪.
越病看的才越清楚.
我很感谢这场病.
让我学会看清.

wish all of u having a healthy life.
healthy is most important.
no health no $ life.
take good good K!


谢谢上天的好意,一切都安排的很好.
我还很清楚当下立的愿.
dont worry yumi ee,i keep TA always in my mind!



今天病态更明显:
心里想着要吃guava,但最终我买了papaya.
明明喜欢purple,最终却买了green colour.


sound contradiction?
wow,i am so funny...and i can hear that voice!

你太好笑了,哭笑不得你知不知道.
为什么要把自己搞到那么累?
因为我活该?哈哈.



but nevertheless,
感性的话,我爱你们哦.
感谢上天给我一个机会重新认识你,和我自己.
in the coming way,u will be allright again!*REBIRTH




to my dearest one,
success waiting for us.
we meet at tat part of life.okay?
tats too many stuff i need to improve.i will keep it ON+



不见不散!
再见=再一次见面!.....当然不够,还是多祝福.


today went asiaworks.
pass my hmwk.i m on the way.
okay.BE READY babe.see u soon.^^

28.10.11 10.57pm

No comments:

Post a Comment