Monday, February 20, 2012

take a bow-part II


A moving away from a problem rather than finding the solution to it.

已经不是第一个友人说,到现在你还在说着同一个人啊?

haha,i was a stupid.who can battle with me?

sorry for so many yrs,still dunno how to face it.

all i need is time.i believe time prove everythings.

now,i will only let myself free for everythings...

set me free,please be free to forgive me!xxx





A: 終於可以向真正的幸福出發!太好了!加油呀!大家也為我加油吧 !

B: 雖然我唔知乜事,但祇要係令你幸福的,我都會祝福你,加油呀 !!!

C: 你开心幸福最重要,你要加油...你放心,因为种种原因 i will survive !!!

D: 有好多感触.但只会放在心上,但愿一切会随风吹呀吹,吹到最美好的地方 !

E: 开心最紧要快乐,if u happy and u know it clap your hands.* clap clap


A,B,C,D,E 你要选哪一个?


真正的愛發生在栽培過程中,而不只在結局,

所以真正的愛不會結束,只有不斷加深閱歷,成長的意思就在此。

~摘自素黑《好好修養愛》


随性、本色就好..随性feel..

超我>自我>本我...xxx ???

就是我!估你不到~如果你估到我就好咯!

我都好想估中自己...继续估估估歌仔吧!

超级无敌掌门人,我来啦!!!我要奖金和奖品~XD




loving you
20.02.2012 09.45pm

No comments:

Post a Comment