Saturday, December 10, 2011

A FOR APPRECIATE

笨蛋。对,你就是笨蛋!
幼稚。对,你就是幼稚!
不懂。对,你就是不懂!


哇,经典的对白。
我在存储着我的故事。
期待那天的到来,加油!


小脾气,耍点小脾气。
就是要看你对我有多在意!哈哈。
对,我就是笨蛋,我就是幼稚,我就是不懂!
但我知道我必须经历这段过程。


一切尽在不言中,
感激,感动在心中。
用智慧解决所有问题。


就是简简单单地爱过,我还是我。
是爱情友情的都可以,是一种感觉但有点模糊。
不清楚。只可以说是很美好的回忆。
感性的细胞说:我想回到过去!
理性的细胞说:一切的过去都值得回忆但回不去!


谢谢初恋这件小事。
谢谢那些年,我们一起追的女孩。
谢谢我们的故事,谢谢那纯真的回忆。
谢谢这二十二里头曾经给我回忆的你!


wat a concidence case,i found my story,my feeling during this 2nice show.
wow.thats so amazing.really miss those moment.
love the feel,love the spirit.love the story.
sound like recall backed my past.


enjoy every single moment.
enjoy every single memory.
i appreciate with all my love.


no matter how far apart,bless u always!
i want a happy ending story and a never ending story too.
is time to start a brand new story which different chapter and topic.


i am happy because of who i am.
i am happy because of who u are.
i am happy because of both of us.
when i am with you.i cry.i smile.i love.i can do watever i want :)


we are who we are.
because just the way u are.
FREEDOM.LOVE=LOVE.FREEDOM*bingo*

2.24pm

No comments:

Post a Comment