Wednesday, June 1, 2011

Apologize


A best way to forgive myself and yourself.
Tats too late to apologize?
i said is too late!
how come?
*FORGIVE*

你做初一,我做十五.
有样学样?
怨怨相报何时了?
没什么特别,只是情绪下的发泄!

1 成熟
2 信任
3 沟通

*SORRY*
你我都应该要学会的最基本元素.
都几岁了?时日不多?还那么幼稚?
等到那一天,才发现自己多么的可笑!
大家生死都经历过了,有什么好计较?
只是彼此之间状况剧有点不一样.
我比较戏剧性( 阿嬷vs菜刀 )
wat a incredible part of my internship story?


很想跟你分享我当时的心情.
很想听到你对我说的安慰话.
感觉好遥远可是却近在眼前.


最近发生的事,
冷静+反省=现实.
千万不要一般见识.
学会一眼看三步:
1 看开 2 看远 3 看透


学习 体验 反省
( 精彩人生 )

p/s: Sometimes i wish u will notice more about my inner part.
I have no idea what will u feel after reading my blog?
I just wanna follow my mood to write.
*face to face*,*heart to heart*
No matter what i feel.i write.i share.
of course i do hope get some feedback.
All belongs to the real part of my feeling & story.
One day,i wish u will get to know me more than the past.

01.06.11 08.35 pm

No comments:

Post a Comment