Wednesday, November 2, 2011

忽然之间




  • 我能给的
  • 却又不是你想要拥有的


  • 他不会是个好男人,也不会是个好情人.
  • 你听我说要好好认真地生活.

  • BE A BETTERMAN

  • 求你别说 错过我 其实亦爱我 何以技痒 放过我 你已彷佛有神助 一关心我已经 等于 再杀死我

  • shall we talk
  • 对不起谢谢

  • 不知道不明瞭 不想要為什麼 我的心
    明明是想靠近 卻孤單的黎明
    不知道不明瞭 不想要為什麼 我的心
    那愛情的綺麗 總是在孤單裡


    我沒有哭 也沒有笑 因為這是夢
    沒有預兆 沒有理由 你真的有說過
    如果有 就讓你自由 這是我的溫柔
    沒有關係 你的世界 就讓你擁
    不打擾 是我的溫柔
    再把我的最好的愛給你


  • da...da la da la di da la...
  • lemon tree melody blown my mind
  • Love is so beautiful, full of fragrance
  • ISOLATION. Wish I could live in your heart.

  • p/s: 如果有一天 VS 会有那么一天



    an out-going day with kenneth.
    those songs really match my feeling.
    better man should meet with superwoman
    especially the moments with shyan.
    a great song for the ending part.thanks:)

  • No comments:

    Post a Comment